Booking av lokalene på Studentersamfundet

Fra Viteboka
Hopp til: navigasjon, søk

Under utvikling. Alt er ennå ikke ferdig.

All booking av lokaler, utstyr og personell gjøres på booking.neuf.no.

Hvert semester gjøres det en stor booking av hele neste semester, etter en fastsatt bookingfrist. For vårsemesteret er dette 15. november, for høstsemesteret er dette 15. mai. De arrangerende foreningene har i henhold til foreningskontrakten sin førsteprioritet på en del lokaler til en del tider, og skal prioriteres så lenge de booker før denne fristen.

Tjenesten er tilgjengelig overalt hvor man har en forbindelse til Internett. Hvem som helst kan se tilgjengeligheten i bookingsystemet ved å trykke "view schedule" nederst på påloggingssida. Alle foreninger og utvalg skal dessuten ha ansvarspersoner med den nødvendige tilgangen til å gjøre bookinger. Hvis du mener du eller noen i ditt utvalg/forening bør ha tilgang til å booke, ta kontakt med admin.

Skal du være sikker på at bookinga di godkjennes, må du booke den seinest to uker før planlagt avvikling, og du må dukke opp på produksjonsmøte 16:30 på tirsdag seinest én uke før gjennomføring av arrangementet.

Bruk av bookingprogrammet

Innlogging

Gå inn på booking.neuf.no. Så finner du denne siden:

Innlogg booking neuf.png

Fyll inn brukernavn og passord som du forhåpentligvis har fått opplyst fra din forgjenger.

Bookingsida

Hvilken side du kommer inn på nå er litt avhengig av din forgjengers preferanser, men den viktigste sida for deg, er den som heter "Schedule, og er nummer tre fra venstre på hovedbanneret. Trykk på den fanen, da kommer du til denne sida:

Bookingsystem 20151012.png

Her ser du lokalebruken på Chateau Neuf mandag 12. oktober 2015. Hvis du ønsker å gjøre en booking, trykk på tidsfeltet du ønsker arrangementet skal begynne, og dra til tidspunktet du vil avslutte. Hvis du driter deg ut, kan du endre tidspunktene etterpå.

Arrangementsinfo

Nå er du inne på infosida til det spesifikke arrangementet. Her kan du endre på tidsrammene, eller spesifisere at arrangementet gjentar seg ukentlig e.l.

Arrangement tomt.png

Her er det også en del informasjon du må fylle ut, som er helt nødvendig.

  • kontaktinfo på den som er ansvarlig for gjennomføringa av arrangementet (arrangørkontakt)
  • Forventa antall gjester sier noe om hvorvidt det må settes på vakter i forbindelse med arrangementet
  • Get-in og get-out er de ytre rammene på arrangementet ditt - når de første arrangørene kommer på jobb osv. For oss som bruker bookingsystemet er dette stort sett dette det viktigste tidspunktet.
  • Alle andre behov enn det som står i rommet hver eneste dag spesifiseres i "andre behov", bl.a bartendere, projektor og lerret, lyskastere, høyttalere osv. Om denne informasjonen ikke er oppgitt to uker før arrangementet, er du ikke garantert noe som helst.

Til slutt trykker du på "create", og får en kjempelang informasjonsboks. Gratulerer! Du har nå oppretta et arrangement.

Dersom du ønsker bartendere

Dersom du ønsker bartendere, er det kjempeviktig å denne informasjonen klar minst 2 uker før arrangementet skal avholdes. Den informasjonen Tappetårnet trenger for å kunne fikse bartendere, i tillegg til den infoen ovenfor, er:

  • Når dørene åpner og stenger.
  • Når arrangementet starter og slutter.
  • Det er også et felt som heter Bar, hvor det standard alternativet til hvilken bar du kunne tenke deg er trenger ikke, husk å før opp hvilken bar du vil ha dekket.
  • Dersom du lurer på noe mer eller har noen spesifikke ønsker når det kommer til bardriften, ta kontakt med Tappetårnet sitt styrett-styret@studentersamfundet.no

Hvis du ikke har bruker på booking.neuf.no

Ønsker du å gjøre en booking, men ikke har bruker? Send en e-post til booking.neuf.no med bookinga du ønsker å gjøre.

Romoversikt

Rom Kapasitet Teknisk utstyr
Storsalen 1005 Fullt lydanlegg - bookes via admin
Storsalen scene + arrangør 95
Kjeller (Betong + Klubb) ca. 1200 Fullt lydanlegg - foruten
KB, bookes det via admin.
Betong ca. 1100 "
Klubb ca. 350 "
Foaje 550 Lys
Bokcafeen 200 Anlegg i baren
Biblioteket 50 2 aktive høyttalere
2 AUX
1 padde
Jan P. Syses sal 65
Biblioteket + Syse 115 Samme som Biblioteket
Lillesalen Stående: 200
Sittende: 89
Fullt lydanlegg - forutenom
CN & LKS, bookes det via admin
Teaterscenen 120
Møterom 1 20
Møterom 2 20
Møterom 3 15


Se også